Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Artykuły
(5)
Autor
Kolber Magdalena
(1)
Michalak Renata
(1)
Misiorna Elżbieta
(1)
Nowakowska - Buryła Ilona
(1)
Sajdera Jolanta
(1)
Stawinoga Renata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Nauczyciele
(5)
Temat
Uczenie się
(3)
Dzieci - twórczość
(1)
Nauczanie - metody - storyline
(1)
Uczeń - kompetencje
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Współdziałanie jako forma wspólnego uczenia się / Jolanta Sajdera. // W: Rozwijanie zdolności uczenia się. Wybrane konteksty i problemy / Pod. red. Ewy Filipiak. - Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW, 2008. - S. 198 - 203.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rozwijanie zdolności samodzielnego uczenia się u dzieci w młodszym wieku szkolnym / Ilona Nowakowska - Buryła. // W: Rozwijanie zdolności uczenia się. Wybrane konteksty i problemy / Pod. red. Ewy Filipiak. - Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW, 2008. - S. 189 - 197.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Modele zajęć sprzyjające wyzwalaniu twórczości dziecięcej / Renata Stawinoga. // W: Rozwijanie zdolności uczenia się. Wybrane konteksty i problemy / Pod. red. Ewy Filipiak. - Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW, 2008. - S. 108 - 122.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Poznawcze i metapoznawcze strategie uczenia się - w kierunku uczenia się samoregulowanego / Magdalena Kolber. // W: Rozwijanie zdolności uczenia się. Wybrane konteksty i problemy / Pod. red. Ewy Filipiak. - Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW, 2008. - S. 149 - 157.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Storyline jako metoda rozwijania kompetencji metakognitywnych dzieci / Renata Michalak, Elżbieta Misiorna. // W: Rozwijanie zdolności uczenia się. Wybrane konteksty i problemy / Pod. red. Ewy Filipiak. - Bydgoszcz: Wydawnictwo UKW, 2008. - S. 204 - 209.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej